Rabu, 28 Oktober 2009

# FoKus On StudY.. Exam dah Dekat..#




Exam dah makin dekat.. kepada diri sendiri dan sahabat serta kawan-kawan selamat mengfokuskan diri anda untuk menelaah buku..

Usaha + Doa + Tawakkal = insyaallah Good Result

" Tangis Jiwa meretap kenangan keluarga yang berada di kampung halaman, doa dan harapan tidak puus dihulurkan buat anak dalam perjuangan di perantauan"
Jadual exam:
  • 6/11/09 - Hydrogeology
  • 9/11/09 - Adv Remote Sensing
  • -Mineralogy
  • 13/11/09 - Sejarah & Falsafah sains
  • 16/11/09 - Geo Kawasan Asia Tenggara
  • 18/11/09 - Geo Politik
  • 19/11/09 - Marine Geology


DO Your Best & STUDY SMART

Khamis, 22 Oktober 2009

"LaGi..LaGi SeJadaH BerDiri"


Sesungguhnya pelbagai penjelasan dan pandangan tentang kejadian ini adalah sesuatu yang biasa dan perbezaan pendapat sememangnya sesuatu yang tidak boleh dielakkan. Memandangkan manusia adalah makhluk ciptaan tuhan yang paling sempurna mereka pastinya akan cuba mencari jawapan yang dirasakan paling sesuai untuk mengisi kehendak dan perasaan ingin tahu mereka.

Namun yang pasti bukan semua perkara boleh dijawab hanya dengan berlandaskan akal fikiran dan kaedah saintifik yang terbatas sifatnya. Apatah lagi sifat ingin tahu manusia itu juga yang akan mengheret mereka sehingga terjebak dalam kepercayaan syirik dan khurafat. Oleh itu adalah sesungguhnya hanya Allah jua yang mempunyai jawapan terhadap segala persoalan dan kemusykilan tentang segala kejadian yang berlaku di alam yang mana tuhan juga yang menjadi penciptanya.

Ahad, 18 Oktober 2009

**OpeN TalK & FutsaL **




malam hari sabtu lepas 17/10/09 gi Open Talk kat KPS..
"Women's Right: WhaT MeN ShoulD KnoW WhaT WomeN Don'T KnoW" BasiC RighT:
  • Right to Live
  • Right to Earn
  • Right to Work
  • Right to Learn
  • Right to Own Property
  • Right to Choose
Selepas hais talk tu.. jalan balik kolej sesorang.. singgah belakang Blok E tgok geng praktis futsal..




~Makan Free~


Sabtu yg lepas dpt makn free di rumah terbuka kak Ju & Dahlia di Shah Alam...







kat rumah dahlia...







posing atas motor aisyah..


rumah kak Ju... Mulut tgh penuh... senyum pun tak jadi...

Jumaat, 16 Oktober 2009

"Main 3D PuZzLe"



Salam sebenarnya 3D puzzle adik yg kasi sbg hadiah hari lahir.. tapi akak diorang ni sibuk sangat baru dapat buat semalam.. itu pu atas bantua farah ain(floor mate).



Jumaat, 9 Oktober 2009

Sabtu, 3 Oktober 2009

~ Baru BelaJaR MaiN FaceBook ~


Salam..
Selepas balik semula ke kampus UMKL, exroomate ajar macm mana nak main facebook..
sebab saya tak reti guna.. thanks to her...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ME..