Khamis, 31 Disember 2009

"A DaY B4 The New Year 2010"



Assalamu'alaikum.. hai...

I just started my new semester about 4 days...
today very..very.. tired... I have leb experiment(Biology) to do..
and other class are cancel..

The weather is extremely HOT and My throat feel very pain and my head keep beating..
my roommate go home.. I alone in my room...
never mind its OK

OK, I need a rest now.... HaPPy NeW YeaR!!!
Hope All the dreams come true..

Sabtu, 26 Disember 2009

Going Back To KL


Salam..
tomorrow 27/12/09 going back to KL to start a new semester..

Hope done well... need to pack all the things..{Books, leptop...etc}

Last diner tonight.. mmm I'll miss You guys alot

Selasa, 22 Disember 2009

Adik-Adik Ku GilaKan Penyanyi Korea





















Salam..

sejak balik rumah ni... adik2 perempuan bukan main lagi suka lagu korea tapi maksud tak paham pun.. terutama kumpulan lelaki la..
suka akan paras rupa dan penampilan..
Umi cakap design pakaian mcm2.. setiap orang dalam kumpulan berlainan namun tema warna adalah sama..








entahla... layan-layan jugak tapi jangan sampai terlewat solat maghrib sudah...
KBS channel Astro 303...




Jumaat, 18 Disember 2009

ReSult Sem 1 (Final Year)


Salam...

Today I check my result..
drop down a little bit..
but any way thanks to all my Prof. and lecturer
hope next semester be
The Best Semester
Live must go on..
so Need to Focus back and make up my mind again..








Khamis, 10 Disember 2009

"SURAT"


Assalamu'alaikum warahmatulah...

rasa bosan sangat kat rumah..
semalam dapat surat dari jusco & my friend,
tapi apa yg jadi dgn surat tu membuatkan saya rasa geram.. sangat!!!

surat jusco hantar sbb ade sale, tapi surat tu dah dibuka orang may be anak jiran2 berterabur semua kandungan..

I dont know.. why??

surat satu lagi kad kahwin jumpa dalam parit.. tu nasib baik jumpa.. kalu tak jumpa tak dapat lah pegi kenduri.. ini yg membuatkan saya marah sangat...


Tau la Family kita orang baru pindah tak sampai 5 bulan..
kalu ikutkan perasaan dah lama budak-budak tu kene tembak.. nasib baik malaysia tak de kedai jual pistol.. sabar.. sabar...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ME..