Selasa, 16 Disember 2008

"Ace of Tennis"



Cerita ni ttg seorang budak junior perempuan yg baru berminat nak main tennis lepas satu peristiwa... dalam nak belajar main tu macm-macm jadi kat dia senior buli la... latihan susah sampai dia dah naik give up... lepas tu...
Korang tgok sendiri la kesudahan cita ni...
cite jepun best.. tgok dalam dialog dia orang diorang banyak selitkan nilai nilai murni...
Harap juga satu hari nanti penulis-penulis skrip di malaysia dapat buat macam tu..
tambah dengan nilai-nilai ketimuran yg kita dah selalu tengok...
TAK PAYAH SEKSI PUN TAK PE.. JANJI MOVIE @ DRAMA TU "BERNILAI"

sebab bukannya apa orang yg mcm saya ni dah boleh teka sesuatu cerita melayu konflik yg akan ada & ending dia...dgn tgok filem tu 30 minit..so..harap dapat cari idea-idea yg lain yg gempak..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ME..