Jumaat, 19 Jun 2009

"Masjid Alwi Kangar"


Hari ni solat kat masjid...
Ceramah pasal kota konstantinopel...
Best.. walaupun dengar byk kali pasal cerita tu....


Sebelum ke masjid belikan hadiah utk abah..
Happy fathers day...
Bukan nak sambut tapi nak bari penghargaan buat abah walaupun salama 21 tahun menjadi abah kita oang cuma dia hanya sempat luangkan masa dengan anak-anak pada hujung minggu.. nak wat camna abah kerja kat PJ.. umi kerja kat Perlis..

Abah tak kasi umi gi sana.. sebagai anak kena terima je..

Walaupun kadang-kadang terfikir kita orang kurang kasih sayang dari abah..and rasa abah macam tak perlu je dalam hidup kita orang..

TAPI RASA BAIK ADA AYAH DARIPADA TAK DE AYAH LANGSUNG KAN..KAN...
THANKS ABAH FOR EVERY LOVE YOU GIVE TO US

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ME..