Isnin, 20 Julai 2009

+++WHAT I DO WANT? +++

Assalamualaikum,

Secara Khususnya menjadi hamba Allah yg sentiasa menta’ati perintahNya dan meninggalkan laranganNya… menjadi hamba yg bertakwa..

Menjadi Anak yg menta’ati perintah Ibu dan Bapa, menjaga hati dan perasaan serta menjaga aib mereka…

Sebagai seorang kakak menjadi contoh teladan yg baik untuk adik-adik…

Sebagai Seorang rakan, kawan ataupun sahabat..memberi kata-kata yg positif dan menerapkan prinsip sebagai seorang sahabat mengikut perintah Allah dan RasulNya.. dan mereka selesa dgn saya..teguran yg diberi dan yg di terima sama ada dari saya atau pun mereka menjadi inspirasi untuk meneruskan Alam Dunia ini…

Menjadi Ibu yg dapat mendidik anaknya menjadi anak yg soleh dan solehah..
Ilmu Akhirat di perbanyakkan danseimbang dengan Ilmu dunia.. Menjadi Isteri yg dan solehah dunia akhirat..

Untuk Hidup Ini…

Dalam masa yg terdekat..




Saya mendapat Ijazah Sarjana Muda dengan cemerlang, Ibu dan ayah serta ahli keluarga lain hadir pada hari saya grad..
Target PNGK 3.00 above…
Menjadi Pelajar Terbaik dalam Jabatan Geografi ..INSYAALLAH..
Pensyarah membantu dlm memotivasikan diri saya menjadi manusia yg berilmu..
Have great listening skills..
Like adventure and exploring new places
Bills are paid easily and quickly and always have excess money..
My relationship with all that comes to me, make me feel great,good,enjoy and flexible....




Untuk Masa Yg Kehadapan..


Saya mempunyai kerja yg berkaitan dengan bidang yg saya perlajari dan saya sayang akan kerja saya.. dan tempat kerja saya berhampiran dengan rumah Ibu saya..

Membeli kereta idaman saya degn duit yg halal iaitu:..






Mempunyai soulmate apabila saya sudah bersedia menerimanya Hanya Allah yg tahu bila masaya akan tiba.. Insyallah yg terbaik buat saya:





Saya menunaikan Haji dan umrah pada umur 28 tahun bersama keluarga..













Mempunyai rumah idaman..Pada Umur 35 tahun



Dan Terus melakukan Kebaikan atas muka bumi yg di pinjamkan oleh Allah utk saya sementara Nyawa dan Jasad masih bercantum..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Music

ME..