Selasa, 20 April 2010

Mengapa VFT power?


Saya gunakan kuasa ABC iaitu "borrow power" ke majlis VFT. Kerja saya mudah sahaja. Masa majlis VFT yang lepas, saya berjaya membawa secara secara sendiri 50 rakan niaga baru dan prospek untuk hadir ke majlis VFT. Selepas majlis, downline saya meletup-letup. Bayangkan daripada 50 yang hadir itu, 21 orang daripadanya ambil Ultimate Package.... pergh mantap bukan? Cuba kira berapa yang saya dapat untuk fast start bonus sahaja : RM1520 x 21 orang?

Sertai kami di Ulang Tahun VeMMA ke-3, VeMMA Fast Start Training pada 1hb May 2010. Harga tiket RM100 termasuk makan tengahari dan hadiah yang sangat menarik di pintu masuk. Klik gambar untuk lebih jelas.

Tempah tempat duduk anda sekarang..!! Dijangka hampir 1 ribu peserta kali ini..!! Jangan lepaskan peluang keemasan ini..!!

Cara : bank-in ke Maybank 101301097565 (Mohd Fariz Norman) dan kemudiannya sms kepada saya jumlah tiket yang dibayar dan nama penuh ke 012-302 4477

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Music

ME..