Selasa, 7 Oktober 2008

AIDILFITRI HARI KEMENANGAN

Hari Raya bgun solat subuh, siapkan sarapan hidang ketupat, nasi impit, kari ayam, kuah kacang rendang...
gerak adik-adik bangun...siapkan telekung nak ke matri (maahad attarbiyah al-islamiyah- surau dah naik taraf ke masjid) seiap hari raya akan solat kat sana...
lepas solat salam kawan-kawan...geng-geng semua.. makcik-makcik..

lepas tu gi kubur mak tok, tak dapat sampai ke tepi sebab tanah lecah.. basah berair... lepas tu doa je lah insyaallah sampai pd mak tok... kemudian gi kubur tok ayah...adik anis..& suami mak chaq...lecah-lecah pun redah je.. lah..

lepas tu kumpul ramai-ramai kat rumah tok ayah...
dalam pukul 12 gi rumah adik beradik umi ade lah dalam 3-4 buah... lepas tu balik solat zohor.. kemudian semua landing (TIDO)...

raya ke 4 gi rumah sahabat baik bakal cikgu ALWANI ABU BAKAR...
sembang macm-macm... lepas asar baru balik rumah...

esok dah nak kena balik KL mmg rasa x best...
ape pun EXAM DAH DEKAT...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ME..