Rabu, 24 September 2008

++HuJunG MinGGu RaMadHan 3++

"Halaqah Di Villa Mawaddah"





Salam berdasarkan tajuk di ats minggu pada minggu ke 3 ni, ana gi majlis berbuka puasa di rumah akak-akak halaqah / usrah...mana-mana pun boleh..





Di sini lah masing-masing muslimat yang masih single menunjukkan kehebatan memasak..


Apa salahnya, sama-sama masak untuk jamuan berbuka... lagi pun biasa praktik sekarang.. nanti tak kekok masuk dapur... Al maklumlah pelajar "U", sibuk belajar kata kan...hehehe..





Waktu yg terluang di gunakan sebaiknya contoh pd jam 6.30 tadarus AL-QURAN


beramai-ramai sampai tiba waktu berbuka...berbuka dengan kadar yg sedarhana...


Solat maghrib berjamaah...dan kemudian baru menjamah makanan berat seperti nasi...



Lepastu, Kita orang solat tarawih berjamaah, sudah menjadi kebiasaan jika tetamu yg hadir menjadi Imamah solat (ana termasuk sekali.. pening kepala pikir nak baca surah apa....)



Esok paginya, kiamullail...

memang best rasanya kalu menjadi ahli dlm Villa tu... rasa tak sabar nak keluar kolej..

Entah dapat ke tidak kolej tahun depan...Semuanya terserah la... dah tak kuasa nak pikir....



Balik je lepas tarawih dah kena turun dwn makan utk IHRAM...

Memang minggu yg meletihkan.. tapi gembira bila disingkapkan kembali byk perkara yg berfaedah dilakukan...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ME..