Isnin, 8 September 2008

~KeJaDian Aneh~

Kejadian ini bermula pada rakaat terakhir tarawih di rumah sahibah UKM,



pada mulanya seorang sahibah tiba-tiba menangis, ana ingatkan kerna bacaansurah yang di baca oleh imamah, tetapi kemudiannya keluarnya suara yang menggerunkan pada akhir rakaat yang ke lapan.



rupanya terdapat salah seorang sahibah yg datang dari sabah yg telah di sihir...

dia kelihatan tabah melawan Jin yang merasuk dirinya.



antara bait kata-kata yang terkeluar ialah "aku dapat bodohkan adik dan abangnya tapi dia susah"



Ana berdialog dalam hati mestilah susah Jin tersebut nak pengaruh akak tu, kerna dia rajin dekatkan diri dengan Allah... :"MOGA ALLAH SEMBUHKAN AKAK CEPAT"



kesihan saya tengok akan menahan kesakitan selepas minum air bacaan surah Yasin yang dibaca oleh Sahibah-sahibah UM & UKM & IPI....termasuk ana terlibat...





Sahabat ana berkata semasa perjalanan pulang dari UKM ke UM (dlm Kereta)

Kak Farhah"ada akak pernah dengar ustaz pernah cakap masa dia ubati org yg kena sihir, Jin tu cakap; aku dah lama minat budak ni sajak ana dara lagi tp skrg aku sakit hati suaminya yg dapat dia"

ana dalam kereta kata "ada jugak org yang dengki macm ni"

"hasad pasal kecemerlangan seseorang, pasal kehidupan, kecantikan dll"



Kan bagus kalu guna benda-benda tu untuk islam contohnya hantar pada kaum Zionis di palestin bantu penduduk Negara Islam yg kena Serang dgn USA, kan bagus....dapat pahala..



Tapi apa pun benda tu tetap salah.. Menyusahkan orang, anaiya orang...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ME..